6. EDYCJA EKOCUDÓW W WARSZAWIE PRZYCIĄGNĘŁA TŁUMY

Duży wybór kosmetyków naturalnych, wiosenne nowości, wartościowe warsztaty i wykłady, a także rozmowy i wymiany opinii pomiędzy producentami, a ich klientami – to wszystko miało miejsce w ostatni marcowy weekend podczas największych targów kosmetyków naturalnych w Polsce – Ekocuda. Nowością był panel dyskusyjny, podczas którego ekspertki związane z branżą eko rozmawiały m.in. o tym, jak żyć w zgodzie z naturą mieszkając w dużym mieście. 6. edycja targów odbyła się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Wiosenne słońce przypomina nam, że czas rozpocząć przygotowania do lata. To dobry moment, by po zimie odświeżyć garderobę, a także zadbać o naszą skórę, ciało i włosy. Społeczność skupiona wokół zdrowego stylu życia i wrażliwa na skład kosmetyków, których używa, regularnie bierze udział w targach kosmetyków naturalnych Ekocuda, by uzupełnić zapasy swoich ulubionych produktów, testując jednocześnie nowości rynkowe.

Z opowieści uczestników targów wiem, że robią zakupy kosmetyczne dwa razy w roku: wiosną i jesienią, właśnie podczas Ekocudów. Producenci ich rozpoznają, pytają o wrażenia z używania kosmetyków, słuchają ich opinii i doradzają, jakie produkty mogą wypróbować tym razem. Bezpośrednie spotkania dają dużą wartość, zarówno wystawcom, jak i uczestnikom. Pomimo szerokiego wyboru platform internetowych oferujących kosmetyki naturalne, nic nie zastąpi spotkania twarzą w twarz. Ta przestrzeń ułatwia nawiązywanie relacji, które czasami bywają początkiem nowych biznesów. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje: Lubię ten moment, kiedy przed otwarciem targów, przed wejściem do budynku gromadzą się tłumy. Dla wielu może to być niezrozumiałe, bowiem, targi trwają dwa dni i wystawcy mają spore zapasy swoich produktów. Po pierwszej edycji zrozumiałam ten fenomen – zasada: kto pierwszy, ten lepszy – obowiązuje także tutaj. Topowe produkty znikają z półek i często drugiego dnia część asortymentu jest już niedostępna. To tylko potwierdza fakt, iż wiele osób podczas Ekocudów robi nie tylko zapasy dla siebie, ale także kupuje prezenty dla rodziny i przyjaciół.

Ekocuda to jednak nie tylko targi sprzedażowe, ale również wydarzenia o charakterze edukacyjnym. Oprócz stoisk z naturalnymi kosmetykami, odwiedzający mieli okazję wysłuchać wykładów poświęconych m.in. trendom kosmetycznym czy wziąć udział w warsztatach. Podczas targów po raz pierwszy odbył się także panel dyskusyjny poświęcony kosmetykom pielęgnacyjnym oraz życiu w zgodzie z naturą – udział w nim wzięły: Katarzyna Konopa, Magda Bębenek, Areta Szpura, Ela Lange oraz Agnieszka Niedziałek, a spotkanie poprowadziła Dorota Steliga.

Targi to doskonała okazja dla firm, aby zaprezentować swoją ofertę szerokiej grupie potencjalnych nabywców. 6. edycja pokazała, w jak szybkim tempie rozwijają się targi i jak dynamicznie rośnie cały rynek produktów naturalnych. Podczas każdej edycji pojawiają się nowe marki produkujące kosmetyki inspirowane naturą, natomiast te, które już są na rynku, zaskakują nowościami w swojej ofercie.

Sponsorem targów w Warszawie jest Annabelle Minerals – ceniona polska marka kosmetyków mineralnych.

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress